VVD Masterclass is los!!

Vandaag om 09:30 is de Regionale Masterclass 2018 van start gegaan. 16 deelnemers vanuit de hele Regio Noord zullen de komende maanden 8 interessante dagprogramma's aangeboden krijgen.

© Jaap Boerema

Organisator en bestuurslid T&O Jaap Boerma; De VVD Regio Noord hoopt in deze editie nieuw (en bestaand) talent klaar te stomen voor diverse politieke- en bestuurlijke functies binnen en buiten het noorden. Het belangrijkste kapitaal van onze VVD bestaat immers uit de mensen: leden, volksvertegenwoordigers en partijkader. Hier moet goed in worden geïnvesteerd. De door de binnen de VVD nagestreefde partijvernieuwing wordt mede door deze Masterclass gestalte gegeven: het opent de deuren van de partij voor nieuwe mensen met verfrissende ideeën en nieuwe inzichten

De trainingen worden verzorgd door ervaren Haya trainers en ervaren toppers uit de politiek en het bedrijfsleven. Zo zal  Hans Wiegel een ochtend presenteren, Liesbeth Kneppers spreekt over de juridische besturing van Nederland en werken onze 2de Kamerleden Aukje de Vries, Erik Ziengs en Arno Rutte actief mee in het programma.  Last but not least zal Sieger Dijkstra een sessie over netwerken en Europa verzorgen. Kortom een boeiend en gevarieerd programma.